Kenza tar ton i ny reklamfilm

Just nu är vi inne i vad som känns årets mörkaste vecka, nämligen den innan julbelysningarna tänds över landet. Då börjar det plötsligt glimma och gnistra och man kan känna att julen är på gång. Visst har någon radiostation börjat spela julmusik så smått men många vill vänta i alla fall till sista veckan i november innan det är dags att dra igång ”Last Christmas”.

En jullåt vi kommer att få höra en hel del från och med vecka 48 är ”Let it snow”. Låten är gammal men nu har en ung och fräsch tjej hottat upp den. Det är storbloggerskan Kenza Zouiten som greppat micken och tagit sin ton i en reklamfilm för modekedjan Nelly.com.

Bild från Kenzas Instagram där hon berättar nyheten om musikvideon med Nelly.
Bild från Kenzas Instagram där hon berättar nyheten om musikvideon med Nelly.

– Vem har inte drömt om att få vara Beyoncé för en dag? Det var en väldigt rolig upplevelse, och settingen i musikvideon, kläderna och låten är den perfekta kombinationen. Det var en rätt tuff och lite småläskig utmaning och jag har frågat mig själv både en och två gånger vad jag har gett mig in på. Jag är verkligen ingen fullfjädrad artist, men jag är väldigt stolt över resultatet!, säger Kenza Zouiten.

kenza

Nelly har tagit fasta på det festliga med julen, snarare än det myspysiga. Det är inte brinnande brasor och stickade röda tröjor här inte, nej det är böljande sammet, sinnlig satin, glitter och paljetter i massor som gäller.

Om du är nyfiken och inte kan hålla dig går det redan nu att få sig ett smakprov på Kenzas sångröst. Gå in via länken HÄR med koden Snow. Det går dock bara att gå in en gång. Redaktionen på Improveme.se har gjort det, och ja vi gillar vad vi hörde. Kampanjen släpps i sin helhet måndag 23 november.

Louise Flinck
Publicerad: 19 november 2015
Foto: Jimmy Backius/Linkdetails

Nu blir fillerbehandlingarna säkrare

Ny utbildning fokuserar på kvalité istället för varumärke