Naomi Campbell är inte glad.
Anledningen är att hon känner sig kränkt av chokladföretaget Cadbury.
I företagets senaste reklamkampanj syns en bild på en av deras chokladkakor, tillsammans med texten ”Move over Naomi, there's a new diva in town.”
Reklambyrån Fallon London menar att Cadburys reklamslogan bara syftar på Naomis divarykte och det faktum att chokladen är lyxig och ”bortskämd”.
Men Naomi menar att det handlar om något helt annat.
Hon menar att det är på grund av hennes mörka hudfärg som reklambyrån dragit parallellen.
”Jag är chockad”, säger hon i ett uttalande.
”Det är upprörande att bli beskriven som choklad, inte bara för mig utan för alla svarta kvinnor”, menar Naomi. ”Det är förolämpande och sårande.”
Nu planerar hon att stämma Cadbury.
Enligt Cadbury var reklamen inte menad att vara rasistisk. ”Det var verkligen inte vår avsikt att orsaka någon skada”, säger de, enligt New York Post.