Posh visar en helt ny sida av sig själv.
Med förförisk sängkammarblick poserar hon utmanande i Armanis nya kampanj.
Hon har slängt kläderna i flera tidigare plåtningar. Men aldrig tidigare har en kampanj med Victoria “Posh“ Beckham andats så mycket sexighet som nu. På bilderna poserar slanka Posh i sin nya och mörka pojkfrisyr.
Plåtningen gjordes i höstas och ska nu användas i kampanjer över hela världen för att marknadsföra Emporia Armanis underkläder för sommaren.
#IMG2-R# -Victoria är en stilikon, en dynamisk dam vars inflytande och igenkännedom kommer leda till ökade framgångar för vår underklädesmarknad, säger stjärndesignern Giorgio Armani i ett pressmeddelande.
Modemagnaten är mycket förtjust i paret Beckham. David har under två år exempelvis varit affischnamn för Emporios underkläder för män.
Kampanjerna när han slängde av sig kläderna och poserade i tighta kalsonger blev en jättesuccé. Och inte undra på. Bilderna var så utmanande att de gjorde Davids mamma generad.
Hur mycket stålar Posh kammar hem på den nya kampanjen är inte officiellt. Men att det rör sig om åtskilliga miljoner vågar vi slå fast redan nu. Dollar, naturligtvis.
2009-01-15 15:46:00