Kändisarnas nya favoritgodis är varken speciellt nyttigt eller sockerfritt.
Det är den klassiska klubban som gjort comeback.
Och gått rakt in i kändisarnas hjärtan.
Nu verkar den pimpade klubban blivit Hollywood-kändisarnas nya favorit.
Det är företaget ”Sugar Factory” som i samarbete med olika kändisar designat en rad slickepinnar.
Kim Kardashian är en av många som frontar för de exlusiva ”Sugar Factory Couture Lollipop”.
Kardashiansystern har tidigare erkänt att hon är svag för sötsaker av alla dess slag.
Nu är hon en av de som inte kan få nog av den senaste ”klubb-trenden”.
Vem har sagt att socker är förbjudet i Hollywood?
Det är snarare hetare än någonsin.
Lauren ”Lo” Bosworth från ”The Hills” är en annan som hakat på trenden.
Likaså Melanie B, före detta Spice Girls-medlem.
Det var hon som senast lanserade en smak för företaget.
Kändisarna som var på plats på lanseringen verkade inte kunna göra annat än att le och slicka på de populära pinnarna.
Mediauppbådet var stort vid lanseringen för ännu en klubba.