Christina Aguilera har slopat stenhårda dieter och omfamnar sina kurvor. Och nu erbjuds hon 20 miljoner för sin nya kropp. Ett dejtingföretag för mulliga kvinnor vill att sångerskan blir deras ansikte utåt.
För ett par år sedan strävade hon efter size zero-idealet och visade upp sin pinnsmala kropp på röda mattan. Men precis som Jessica Simpson, Kim Kardashian och Lady GaGa tröttnade sångerskan på att spendera timmar på gymmet och slaviskt följa torftiga dieter.
Och nu visar det sig att det har lönat sig.
Det är Whitney Thompson, den första kurviga modellen att vinna Americas Next Top Model, som vill att Aguilera blir frontfigur för dejtingföretaget för mulliga kvinnor.
Som en del av kontraktet måste Aguilera göra minst en reklamfilm för tv, en reklamsnutt för radio, två reklamfotograferingar, fyra offentliga framträdanden och sjunga en reklamsnutt för webbsajten.
Aguilera har tidigare sagt att hon är stolt över sina nya kurvor och när stjärnans skivbolag ville att hon skulle bli smalare satte hon ned foten.
När Lady GaGa nyligen kritiserades för att ha gått upp 13 kilo startade hon kampanjen A Body Revolution.
2012-10-29 14:00:00