Doft för den unga eliten

Parfymnyheten Strictly Private från Balderssarini skiljer män från pojkarna. Doften är framtagen i nära samarbete med Werner Baldessarini, skaparen som gav varumärket ett namn.

Glitterati-mannen tillhör en elit där exklusivitet representerar en livsstil: restaurangens bästa bord finns alltid tillgängligt för honom, för att inte nämna de mest eftertraktade kvinnorna, och hans namn är permanent förekommande högst på varje VIP-lista. Han är i sina bästa år och världen ligger framför honom.

Flaskan som kännetecknas av en dekorativ guldplatta är inspirerad av de guldplattor som ofta finns på dörrar till luxuösa hem och privata medlemsklubbar -den ultimata symbolen för tillträde i en överklassvärld av privilegium och inflytande.

”Resultatet är oerhört luxuöst och inger känslan av förstklassig exklusivitet som Glitterati-livsstilen inandas“, säger Werner Baldessarini i ett pressmeddelande.

Parfymen har härliga doftnoter av bergamott, rosépeppar och toppnoter av cederträ, mossa och vanilj.


Strictly Private lanseras i slutet av januari och kostar 530 kronor för 50 ml.

Bildspel: Doft för den unga eliten

Bildspel: Doft för den unga eliten

[email protected]

2009-01-13 09:15:00

Publicerad: 13 januari 2009

Arbetar du med en psykopat?

Här är varningstecknen som gör att du måste se upp