Justin Bieber sägs vara vår tids Michael Jackson, och har en skala fans vi aldrig tidigare skådat. Inte nog med att hans turne gjorde att Madison Square Garden blev utsålt på rekordtid, nu gör han även succé med sin nya parfym “Someday“.
På tre veckor sålde Justins parfym för över 3 miljoner dollar på Macys i New York.
Väl på plats för lanseringen stod 300 utvalda fans för att få doften och en bild med den unga stjärnan.
”Jag bryr mig mer om hur tjejer luktar än killar, därför kändes det ganska självklart att göra en parfym och inte after shave”
”Parfymen ska även få mina fans att komma närmare mig. Det här är precis så jag vill att en tjej ska dofta”
Här ser vi reklamfilmen till ”Someday”.
I reklamen använder en vacker ung tjej ”Someday” och plötsligt dyker Justin Bieber upp och tar med henne på en magisk resa.
Vad som är unikt med Justin Biebers parfym, är att hela vinsten går till välgörenhet.
Så här är vi vana att se honom, ständigt på scen och ständigt i färgen lila.
Man glömmer ibland bort att Justin fortfarande är ett barn. Han har alltid varit intresserad av sport, som vi ser här.
När Justin får frågan om vem eller vad som inspirerat honom till debut-parfymen vill han inte svara, men vi misstänker att det är den unga romansen med Selena Gomez.