Jennifer Aniston är inte blyg i reklamen för sin första doft.
Hon poserar där topless på en strand i Cabo San Lucas, hennes favoritresmål i Mexiko.
”Lolavie” är Jennifer Anistons debutdoft. Namnet betyder ”skratta åt livet”.
Även tidigare bilder till kampanjen har varit mycket avklädda.
Det är tydligt att Jennifer Aniston, 41, spelar på sin sexighet för att sälja parfymen.
Jennifer kommer att lansera doften på Harrods i London idag, onsdag, skriver Usmagazine.com.
Stjärnan har tidigare berättat att hon vill att hennes debutdoft ska vara ”ett personligt bibliotek av doftminnen”.
Hon har till exempel hela livet älskat doften av jasminblommor på natten.
”Jag som vuxit upp i Kalifornien minns tydligt doften av jasmin under sommarkvällarna”, har hon sagt till Women's Wear Daily.
Jennifer, vars pappa är grek, har också inspirerat av barndomens resor till Grekland.
”Kombinationen av salt luft och tropiska oljor påminner mig om långa, soliga dagar på stranden – ren lycka”, säger Jennifer.
”Jag vill att folk ska säga, 'Vad är det där? Du doftar fantastiskt'”, säger hon.
”Men mest av allt ville jag att det skulle dofta naturligt.”
Jennifer har också tidigare berättat att hon varit oerhört involverad i processen att ta fram doften och att parfymföretaget nog inte hade förstått hur petig hon skulle vara.
Jennifer ville inte bara ”sätta sitt namn” på något, utan verkligen ta på sig rollen som kemist. Hon har jobbat med doften i ett år och nu är det alltså dags för resten av världen att börja lukta som Jennifer.